Olen erittäin pettynyt vaakani toimintaan. Ei oo kivaa, kun ei yhtään tule kannustusta siltä suunnalta!!

No, tänään en mitään fanfaareja ansaitsekaan. Söin liian ison palan kakkua ja lisäksi sipsejä, juustonaksuja ja patonkia. Kakussa oli muuten ekat irtokarkit (huimat 3 kpl) yli puoleen vuoteen! Suklaata olen syönyt tänä aikana jouluna yhden rasiallisen ja kevään mittaan noin 150 g. Monesti oon kuolannut irtokarkkeja tai oikeastaan lähes mitä tahansa karkkeja, mutta lakko on pitänyt. Pelkään, että jos annan itselleni luvan ostaa pussin, ostan toisenkin. Vaikka ei se ehkä niin menisi. Lakoista puheenollen, kofeiinia olen tänään nauttinut teekupillisen verran. Ei ole päänsärkyjä ilmennyt, joten pahimmat vieroitusoireet on takana. Huomenna on tiedossa henkinen taisto, kun töissä alkaa aamukahvitauko. 

En muistanutkaan, kuinka kivaa on antaa lahjoja, joista lahjansaajan lisäksi pitää itse. En tiedä, kumpi on enemmän fiiliksissä lähdössä kesällä Lintsille, minä vai kummipoika. Harmi vain, että jostain pitäisi saada pojalle lisää senttejä, etten joudu possujunaan... Voi vähän latistaa sitä fiilistä... Siis mun...

Oon muuten vähän suunnitellut meneväni huomenna pyörällä töihin. Matkaa on noin 13 km, iiks. Katsotaan nyt, muuttuuko mieli ennen huomista. Sadetta ei ole kovin paljoa luvassa, mutta tuulta kylläkin. Mitäs, jos en jaksakaan perille asti? Tai vielä pahempaa; jaksan sinne, mutta en enää takaisin kotiin!