Ihana reissu, kerta kaikkiaan!! Kohokohta eli buffetti oli ehkäpä vielä hitusen verran odotettua suurempi nautinto. Saldo: kaksi lautasellista kalaa ja salaattia, yksi lautasellinen salaattia ja kaksi (!!) lautasellista jälkiruokia, lähinnä marjoja ja hedelmiä ja rahkaa ja vaniljakastiketta. Oli muuten namia! Tosin ruoan sulattelemiseen taisikin mennä loppuristeily.

Baarissa kuunneltiin Jypin poikien kanssa huippuhyvää trubaduuria siihen asti, kunnes pojat sammuivat (tai me kyllä kuunneltiin sen jälkeenkin). Jäivät sinne baariin nukkumaan, kun lähdettiin laivasta... Lutusia velikultia...

Ehkä pelottavin kohtaaminen tapahtui kuitenkin naisten vessassa. Se alkoi sanoin: "Sä oot tosi söpö tyttö!"... Siis mullehan on selviö, että en petä kultsia (varsinkaan, jos se venaa vessan ulkopuolella :)), mutta hetken jo ajattelin, että olis ihan kiva olla sinkku just nyt. Se kundi täristi hetken mun maailmaa. Ja täristää vähän vieläkin... Pelottavaa, sillä mulle käy näin erittäin harvoin, viimeksi ehkä noin 10 vuotta sitten... kultsin kanssa, tietty... Jotenkin tästä kohtaamisesta jäi surullisen haikean hämmentynyt olo.

Silti olen onnellinen, etten tehnyt mitään tyhmää. Mulla on kuitenkin maailman ihanin kultsi, joka on just oikeanlainen mulle. Se sentään venas mua siellä vessan ulkopuolella omien sanojensa mukaan puoli tuntia, vaikka mun mielestä se oli vain ohikiitävän lyhyt hetki. Se rakastaa mua ja mä sitä ja jos tässä maailmassa olisi joku toinen yhtä hyvä mulle, se olisi aika surullista.

Mä oon aika mase nyt, koska eilen oli varmaan yksi ihanimmista päivistä pitkään aikaan. Tai koskaan.