Mä oon taas niin täynnä työssäkäymistä, että... Ei nappaa ihmiset, ei nappaa työt... Pääsis jo eläkkeelle... Onneks lomaan on enää kaks ja puoli viikkoa. Vaikka ei kyllä nappaa matkakaan yhtään. Varmaan siks, etten saanu ite valita matkakohdetta. Ranska ei oo ikinä kiinnostanu mua (paitsi viinit, mitä sieltä tulee), mutta kai sitä kerran elämässään pitää käydä sielläkin. Ja kivaahan siellä tietty on kuitenkin. Vaikkei nyt nappaa yhtään. Äh.

Polvi on taas kipeä, tuli kai käveltyä liikaa viikonloppuna. Ihan mielettömän kivaa, jos se on siellä Ranskassa tämmönen. Ja totta kai se on, kun siellä kuitenkin kävellään päivät pitkät, siis niin kauan kuin pystyy... No, ehkä mä oon uskottavampi siellä lääkärissä, jos en pysty kävelemään (se on heti matkan jälkeen). Pitäis kai lopettaa tää polvesta jauhaminenkin, kun ei se tilanne nyt tunnu mihinkään muuttuvan, ainakaan ennen kuin pääsen sinne lääkäriin.

Onneksi edes laihtumista tapahtuu. Keskiarvopaino nytkähti 60.5 kiloon. Jehee.

weight.png