Jotta tekin sen tietäisitte, enkä ainoastaan minä, niin Laiskamato on nyt virallisesti tauolla. Sekä laihdutuksen, että blogin suhteen. Olen jo kuukauden junnannut samassa painossa tai hienoisessa (muutaman grammaa päivässä) laskusuhdanteessa ja se kyllästyttää niin pirusti. Kuitenkin, koska mulla on nyt loma (huikeat 2 viikkoa!!), en halua alkaa mitään "tehokuuria" nyt. Varsinkaan, kun olen menossa viikoksi anoppikokelaan lihapatojen ääreen...

Toki yritän syödä järkevästi lomallakin, mutta tiedän sen jo etukäteen mahdottomaksi. Palailen siten "ruotuun" lomani jälkeen. Tarkoituksena olisi silloin tarkkailla syömisiä entistä paremmin ja yrittää laihtua kilo-pari syyslomaan mennessä, koska silloin suunnataan Ranskaan ja siellä olisi niiiin kiva olla pienempi kuin nyt. 

Kiitos kysymästä, loma on kyllä alkanut ihan mukavasti. Firman reissu oli tosi jees, enkä edes nolannut itseäni pahasti (kiitos hyvän viinapääni en ehtinyt, ennen kuin joku muu teki sen...). Vedin kolmen päivän kännin, kärsin perään yhden päivän megakrapulan ja seuraavana päivänä iski flunssa täysillä päin. Nyt olen jo neljä päivää virunut kotona kuoleman kielissä. Tiedän, että kuumetta on ollut, vaikken sitten löytänytkään mittaria mistään... ja kun on niellyt, niin on tuntunut siltä, että joku vääntää puukkoa kurkussa. Juuri tällaiseksi aina kuvittelinkin ensimmäisen oikean kesälomani... 

Onneksi kultsi on tunkenut miljoona kiinalaista tonne kannettavaansa ja ne kasvattaa sille riisiä ja hamppua ja jostain syystä se on onnellinen siitä. Outoa. (Menee siis vain toisella meistä loma hukkaan.)