Viikonloppu meni erittäin hyvin. Söin kohtalaisen niukasti ja kevyesti, ja juhlin jopa kahdet syntymäpäivät pienellä palalla jäätelöä ja tilkalla likööriä! Ihan huippusuoritus siis. Mä oon kyllä onneksi oppinut kieltäytymään pullasta ja karkeista ja mun mielestä vikaa on enemmän tarjoajassa, jos siitä nokkiinsa ottaa. Toisaalta jonkun mielestä mä oon varmaan huono "emäntä", kun mulla ei koskaan oo mitään pullaa tai keksiä tarjota vieraille. Kun en niitä itsekään syö, niin miksi vieraidenikaan pitäisi? (Jotkut vieraat tuovat nykyään itse keksipaketin tullessaan, ja nytkin tuolla on sitten kaapissa homehtumassa yksi puoliksi syöty paketillinen...)

Polvi alkaa olla entisellään, ja mieliala on sen myötä kohonnut aika paljon. Ihanaa, kun voi lähteä kävelemään ilman, että täytyy suunnitella reitti sen mukaan, ettei mene liian kauaksi, jotta voi tarvittaessa pomppia yhdellä jalalla takaisin. Töissäkin on paljon mukavampaa, kun ei tarvi pelätä, mitä kaikkea täytyy kipeällä jalalla tehdä. Ja mikä parhainta, lomalla on taatusti kivempaa terveen jalan kanssa!

Niinpä. Enää yksi työpäivä ja sitten alkaa loma!!! Tai ensin mennään kyllä pariksi päiväksi firman kesäretkelle, mutta senkin voi laskea melkein lomaksi. Kivaa on varmasti kuitenkin, vaikka välillä tuntuu, että niitä samoja naamoja näkee ihan liikaa.